آشنایی با سازه ال اس افمزایای سازه ال اس اف

به گزارش پزشکی مدرن، سازه ال اس اف که نام دیگر آن ساختار اسکلت سبک میباشد نمونه ای از سازه هایی هستند که در ساخت آنها قطعات از طریق پیچ و مهره به هم متصل میشوند. قطعات به کار رفته در سازه های ال اس اف هزینه بالایی دارند و گول این را نخورید که مصالح ساختمانی مورد استفاده در صنعت ساختمان گران تر از سازه های ال اس اف میباشد.

آشنایی با سازه ال اس افمزایای سازه ال اس اف

اگر بخواهیم مقایسه ای بین سازه های ال اس اف و بتنی انجام دهیم گفتنی است که بدانید در سازه ال اس اف تمامی دیوار های جانبی به همراه تیغه های پارتیشن همزمان با نصب سازه اجرا می گردد. در این سازه ها تمام قاب و فریم در و پنجره اجرا می گردد. بعلاوه در ایم نوع سازه ها برخلاف نمونه بتنی احتیاجی به اجرای وال پست نیست. از مزایای خوب این سازه ها این است که بدون اینکه خسارتی به آن وارد گردد در هر زمان می توانید آن لا جابه جا کنید و به مکانی دیگر ببرید و در صورت تغییر چیدمان می توان از قطعات گالوانیزه استفاده کرد. اگر در پی خرید این نمونه سازه هستید و بدنبال قیمت سازه ال اس اف می باشد به سایت فامکو سازه بعنوان نمایندگی سازه ال اس اف مراجعه کنید.

مزایا و قیمت تمام شده سازه ال اس اف

سازه های ال اس اف دارای مزایای فراوانی میباشد که امروزه باعث محبوبیت زیادی در بین افراد شده است. یکی از مهمترین مزایای این سازه ها سرعت ساخت آن میباشد. این سازه ها نسب به سازه های بتنی در کوتاه ترین زمان و با سرعت بیشتری و در عین حال کیفیتی بالا ساخته می گردد البته ناگفته نماند که ساخت این گونه سازه های نیز به افراد کاربلد و متخصص احتیاج دارد. مزایای دیگر آن مقاومت بالای این سازه ها در برابر زلزله میباشد.

طراحی این سازه ها به گونه ای میباشد که در هنگان زلزله تنش وارده به ساختمان بین تمامی قطعات به کار رفته در آن پخش می گردد و از ریزش آن جلوگیری می گردد. ساخت این سازه ها در هر مکانی امکان پذیر میباشد حتی منطقه های با دسترسی سخت. در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نیز مقاومت لازم را دارند و عایق صوت نیز میباشند. با توجه به تمامی مزایای این سازه ها اگر یه دنبال خرید یکی از آنها با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب هستید به سایت فامکوسازه مراجعه کنید و با شماره موجود در سایت جهت آگاهی از اطلاعات لازم برای خرید تماس بگیرید.

مزایای سازه ال اس اف

اشاره نمودیم این سازه دارای مزایای بسیار زیادی است که امروزه هواداران زیادی پیدا نموده است. این سازه مقاومت بسیار زیادی دارد؛ زیرا از فولاد ساخته شده است. فولاد گالوانیزه که در برابر خوردگی مقاوم است؛ بنابراین در منطقه ها مرطوب و آب و هوای شرجی در برابر زنگ زدگی مقاومت کافی را دارد. این سازه با مرور زمان دچار تغییر شکل و مقدار نمی گردد. فراوری قطعات در کارخانه با کیفیت و دقت بالا به شکل یکدست و یکنواخت صورت می گیرد که خود این عوامل باعث می گردد تا عمر سازه افزایش یابد.

استحکام این سازه بسیار زیاد است و برای منطقه های که تحت تاثیر نیروی های احتمالی مانند زلزله هستند بسیار مناسب است. ای ال اف از فولاد آلیاژی سبک است و سازه نهایی دارای وزن بسیار کمی خواهد بود. این به این معناست که این سیستم در منطقه های که خاک سست دارند نیز قابل استفاده است. البته در این سیستم پروژه ها با سرعت زیاد انجام می شوند در نتیجه در مواقع ضروری می توان به سرعت این است ساخت و ساز را انجام داد.

بارزترین مزایایی که این ساختمان ها دارند جنبه های زیست محیطی است. در این شیوه هنگام ساخت و ساز مصالح کمتری مورد استفاده قرار می گیرد؛ در نتیجه کمتر از منابع طبیعی استفاده می گردد. بازیافت و قابلیت استفاده مجدد در فولاد بیشتر از 95 درصد است و اجزای این سازه به راحتی بازیافت می شوند. در نتیجه مجدداً قابل استفاده هستند.

در هنگام تخریب این سازه ها به راحتی این سازه از یکدیگر جدا می شوند و عملیات تخریب در مقایسه با ساختمان های ساخته شده به روش سنتی ساده تر انجام می گردد. تعادل سازه ال اس اف در مقایسه با روش های سنتی بیشتر است زیرا این قطعات در کارخانه با کنترل کیفی بالا فراوری می شوند.

علاوه بر مزایا دارای معایبی هم هست. از معایب این سازه می توان به کاهش تاثیر رفتار حرارتی و کاهش راندمان انرژی اشاره نمود. این موضوع باعث افزایش مصرف انرژی و هزینه ها خواهد شد. وجود پل های حرارتی نیز باعث میگردد آسایش ساکنین مختل گردد. البته اگر اجرای دقیق سازه فولادی می تواند از ایجاد این مسائل جلوگیری کند.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 25 آذر 1402 بروزرسانی: 25 آذر 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1349

به "آشنایی با سازه ال اس افمزایای سازه ال اس اف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سازه ال اس افمزایای سازه ال اس اف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید