پیش بینی بارش باران در 5 استان، اعلام گرم ترین و خنک ترین مرکز استان کشور

به گزارش پزشکی مدرن، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: در پنج روز آینده در بعضی نقاط گیلان و مازندران بارش پراکنده و خفیف و در شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی و بعضی نقاط استان اردبیل رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گرد و خاک پیش بینی می گردد.

پیش بینی بارش باران در 5 استان، اعلام گرم ترین و خنک ترین مرکز استان کشور

وی اضافه کرد: در روز سه شنبه یازدهم مهرماه بارش ها در شمال غرب کشور تشدید می گردد. بعلاوه برای امروز در منطقه زابل وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی شده است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران در روز شنبه هشتم مهرماه صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه، نهم مهرماه صاف تا قسمتی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

ضیائیان گفت: بعلاوه طی امروز و فردا، هفتم و هشتم مهرماه، اهواز با دمای 42 و 40 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 4 و5 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: گردشبان
انتشار: 7 مهر 1402 بروزرسانی: 7 مهر 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1340

به "پیش بینی بارش باران در 5 استان، اعلام گرم ترین و خنک ترین مرکز استان کشور" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیش بینی بارش باران در 5 استان، اعلام گرم ترین و خنک ترین مرکز استان کشور" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بارش باران در 5 استان، اعلام گرم ترین و خنک ترین مرکز استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید